Анотація: У пропонованому дослідженні здійснено спробу систематизувати основні ідеї, винаходи і відкриття театрального мистецтва після двох реформ – Великої реформи театру 1890–1920-х років і Другої реформи театру 1950-х років. Розглянуто особливості перформативного (виконавського) мистецтва ХХ століття у системі його власних концепцій, методів, термінів і понять.
Бібліографічний опис:Клековкін, Олександр.
Mise en scène. Ідеї. Концепції. Напрями [Електронна копія] / Олександр Клековкін ; Нац. акад. мистецтв України, Ін-т проблем сучас. мистецтва. Електрон. текст. дані (1 файл : 598 Мб). Київ : Фенікс, 2017 (Київ: НБУ ім. Ярослава Мудрого, 2019).
Оригінал друкованого документу зберігається в НБУ ім. Ярослава Мудрого: Клековкін О. Ю. Mise en scène: Ідеї. Концепціії. Напрями / Олександр Клековкін ; Нац. акад. мистецтв України, Ін-т проблем сучас. мистецтва. — Київ : Фенікс, 2017. — 800 с.