Головна
→
Мистецтво
→
Мистецтвознавство
→
Періодичні видання
→
Студії мистецтвознавчі
→
2012
home
first_page
chevron_left
/ 116
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Студіі мистецтвознавчі. Число 1 (37). Театр. Музика. Кіно. 2012
Зміст
Теорія та методологія
Наталія Костюк. Особливості напрямів розвитку української богослужбово-музичної культури впродовж XIX століття
Ірина Клименко. Становлення української мелогеографії
Сергій Нефедов. Культурологічний аспект виконавської майстерності (на прикладі баянної виконавської школи)
Історія
Леонід Барабан. Театральна трупа Федора Левицького в контексті української сценічної культури першої половини XX століття (1905–1909)
Тетяна Журавльова. Мелодраматичні тенденції в українському кінематографі тоталітарної доби: зміна ідейної парадигми
Роман Росляк. Реформування органів управління кінофікації та кінопрокату (кінець 1920-х –1930-ті роки)
Олександр Безручко. Знімальний період фільму "Люди з чистою совістю" як майданчик для навчання молодих кінематографістів у 40-х роках XX століття
Олена Гончарук. Клубні форми становлення естрадного мистецтва
Сучасність
Марина Рудик. До проблеми трактування варіаційного циклу у творчоті українських композиторів ("Українські писанки" Лесі Дичко)
Катерина Івахова. Особливості виконання фольклорних творів Мирослава Скорика
Антон Олендарьов. Оркестр у театральній музиці Ігоря Шамо
Постаті
Марина Курінна. Серж Лифар: від Київської центростудії до Паризької опери
Огляди. Рецензії
Олександр Щур. Народні музичні інструменти і взаємозв'язок світових культур: історико-мистецьке дослідження взаємозбагачення культур українського й угорського народів
Христина Костюк. До історії розвитку образу дитини у фільмах жахів
Людмила Іваннікова. Перше монографічне дослідження творчості Василя Завітневича
Про авторів
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого