Головна
→
Мистецтво
→
Кіномистецтво
→
Теорія, історія кіно
→
Світова кінокласика
→
2002
home
first_page
chevron_left
/ 156
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Світова кінокласика. Збірник статей. Випуск другий
Від упорядника
Зміст
Анна Семаш. Особистість Кейна у фільмі "Громадянин Кейн" Орсона Веллса
Олена Кірілова. Своєрідність режисерського стилю Федеріко Фелліні
Костянтин Гомма. Опозиція "верх/низ" і психологія фашизму у фільмі Федеріко Фелліні "Амаркорд"
Катерина Філіпенко. Вабі - краса простоти. "Голий острів" Кането Сіндо
Анна Малецька. Інтерпретація світового живопису у фільмах Андрія Тарковського
Юлія Півторак. "Нова Європа" Кшиштофа Кесльовського
Ірина Передерій. "Тремтлива плоть" іспанського кіно: Творчість Хуліо Медема та Педро Альмодовара
Оксана Мартиненко. Ексцентричне кіно Педро Альмодовара
Юлія Сердюкова. Те, що хвилює серце... Фільмі Пітера Гріневея
Мирослава Сапко. Джим Джармуш як представник американського незалежного кіно
Юлія Купріна. Філософські засади Догми 95 у творчості Ларса фон Трієра
Ольга Брюховецька. До питання "поетичного кіно"
Олександра Межевікіна. Кіномистецтво й кінокомерція (на прикладі фільмів "Тіні забутих предків" і "Brave Heart")
Юліанна Вількос. Сила поетики у фільмі Ю. Іллєнка "Білий птах з чорною ознакою"
Віра Кандинська. Карнавальні мотиви в "Пропалій грамоті"
Алла Ошкукова. Лебедина пісня Івана Миколайчука "Вавилон ХХ"
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого