Головна
→
Мистецтво
→
Кіномистецтво
→
Теорія, історія кіно
home
first_page
chevron_left
/ 504
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Лариса Брюховецька. Найцікавіша історія в Європі. Екранні версії
Передмова
Розділ І. Історичний простір у мистецтві
Визнання історичної спадковості
Літературні барви давнини
Ліна Костенко та її концепція історії України
Історичне коріння українських проблем
Він вірив своєму війську ("Наливайко")
Історія у дзеркалі екрану
Розділ ІІ. Мрії про минуле
"Звенигора": оволодіння історичним часом
Княжа доба
Сила і слабкість Київської Русі
Звитяга лицарів. Козаччина і Запорозька Січ
Гетьманщина
Козацька держава і Руїна
Доба гетьмана Івана Мазепи
Воля – це сон
Широкий формат історії. "Україна" Єжи Гофман
Розділ ІІІ. Сплюндроване сторіччя
Боротьба за Україну в ХХ столітті
Визвольні змагання
Трагедія репресій і Голодомору
Друга світова війна
Національно-визвольний рух в ХХ столітті
Чорнобильська катастрофа
Розділ ІV. Діалоги
Михайло Брайчевський: "Чекаю на зустріч з екранним Мазепою"
Юрій Іллєнко: "Мої обов'язки перед історією естетичні"
Ростислав Плахов-Модестов: "Яку історію ти робиш: землі, народу чи держави?"
Сергій Буковський: "Ми намагаємося ненав'язливо говорити, що пора помиритись"
Михайло Ткачук: "Мене вражала дивовижна вітальна сила повстанців"
Єжи Гофман: "Як було обрано шлях, щоб з українців зробити росіян"
Література
Іменний покажчик
Зміст
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого