Головна
→
Мистецтво
→
Література
→
Шевченко Тарас
→
Документи про життя і творчість Шевченка Т. Г.
→
Творчість
Головна
→
Мистецтво
→
Український модернізм
→
Література
→
Персоналії
→
Стефаник Василь
Головна
→
Мистецтво
→
Література
→
Стефаник Василь
home
first_page
chevron_left
/ 502
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Шевченко. Франко. Стефаник
I. Шевченко
Віталій Кононенко. Шевченкові архетипи
Тарас Салига. Шевченко і ми (до 187-річчя від дня народження Шевченка і 140-річчя з дня його смерті)
Володимир Матвіїшин. Європейське мистецтво у творчій рецепції Тараса Шевченка
Володимир Качкан. Із шевченкіани Богдана Лепкого (шкіц-студія)
Євген Нахлік. Проблема історіософічности Шевченкової поезії
ІІ. Франко
Тарас Салига. Іван Франко. Погляд із третього тисячоліття (до 145-річчя від дня народження)
Микола Ільницький. Два варіанти фаустівського мотиву в поезії Івана Франка
Леонід Рудницький. Іван Франко і Гайнріх фон Кляйст: до початків української кляйстіяни
Богдана Криса. Іван Франко і українська християнська традиція
Марія Голянич. Прагматична навантаженість внутрішньоформної номінації у художньому тексті
Михайло Гнатюк. Психологізм в українській літературі кінця ХІХ – початку ХХ століття. Проблеми теорії: (концепція Івана Франка)
Юрій Клим’юк. Фольклорні жанри лірики Івана Франка
Людмила Тарнашинська. Іван Франко – Юрій Липа – Богдан-Ігор Антонич: народження "Нової дійсності"
Ольга Слоньовська. Від "Зів'ялого листя" до "Похорону" (Містика в далеко не містичних творах Івана Франка)
Володимир Працьовитий. Романтика княжих часів у драмі-казці Івана Франка "Сон князя Святослава"
Роман Голод. Елементи натуралізму в структурі оповідної прози Івана Франка і Василя Стефаника
Ганна Марчук. Іван Франко і розвиток сатиричних жанрів у західноукраїнській літературі кінця ХІХ – початку ХХ ст.
Алла Ковальчук. Добро і зло як морально-етичні координати людини у творах І. Франка з кримінальним сюжетом
ІІІ. Стефаник
Любомир Сеник. Василь Стефаник: погляд крізь століття
Степан Хороб. Есхатологічний тип художнього мислення в новелістиці Василя Стефаника
Леонід Рудницький. Василь Стефаник в англомовному світі
Василь Ґрещук. Лексика новел Василя Стефаника: кількісний аналіз
Ярослав Поліщук. Краків як текст та естетична школа Василя Стефаника
Наталія Мафтин. Специфіка новелістичного мислення Василя Стефаника
Лідія Голомб. Міфологема шляху в творчій самосвідомості Василя Стефаника
Степан Микуш. Поетика жанрової структури у творах Василя Стефаника
Ірина Московкіна. Сміх у художньому світі "маленьких селянських трагедій" Василя Стефаника
Микола Лесюк. Василь Стефаник і українська літературна мова
Ольга Слоньовська. Міфологія кольору у новелістиці Василя Стефаника
Ярослав Гарасим. Етноестетика Василя Стефаника
Ярослав Баран. Відтворення прагматичної функції фразеологізмів у німецькому перекладі новели Василя Стефаника "Палій"
Юрій Безхутрий. Василь Стефаник і Микола Хвильовий: дві моделі світу
Володимир Качкан. Василь Стефаник у проекції Богдана Лепкого (з епістолярієм)
Марта Хороб. Василь Стефаник і Валентина Мастєрова: риси трагізму авторської свідомості
Володимир Барчук.Образно-поняттєва модель світу в новелі Василя Стефаника "Діточа пригода"
Володимир Погребенник. Від антимілітаристського до національно-патріотичного пафосу
Роман Піхманець. Художньо-психологічні механізми виникнення естетичної реакції в творах Василя Стефаника
Ірина Хоцянівська. Філософія смерті – конфлікт доби
Ольга Цівкач, Артур Томчак. Психологія біхавіоризму і новелістика В. Стефаника
Богдан Мельничук. Василь Стефаник і Буковина
Майя Хмелюк. Василь Стефаник і Василь Касіян: діалог митців
Любов Ободянська. Образ Стефаника у творчості Богдана Бойка
Іменний покажчик
Короткі відомості про авторів
Зміст
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого