Головна
→
Мистецтво
→
Кіномистецтво
→
Періодичні видання
→
Кіно-Театр
→
2010
home
first_page
chevron_left
/ 68
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Кіно-Театр. № 2 (88). 2010
Зміст
На сценах
Ольга Велимчаниця. ”Солодка Даруся”: через автентику до ”магії”
Діалог
Ольга Велимчаниця. Ростислав Держипільський: ”Мистецтво відбувається через перетворення”
Віра Доленко. Михайло Голубович: ”Люди втомилися від бездуховності...”
Марія Тетерюк. Віра Яковенко: Потрібні свідчення про час, в якому ми живемо
Історія
Лариса Залеська-Онишкевич. Гірняк і Добровольська – модерні скоморохи й корифеї, актори і режисери, вчителі великої штуки
Михайло Собуцький. 1937. ”Білі ночі Санкт-Петербурга”, або Лист приходить за призначенням
Згадаймо
Маловідоме про Сергій Параджанова
Теорія
Роксоляна Свято. Документ і його імітація, або Про деякі особливості псевдодокументального кіно
Оксана Бут. Драматургічні функції та концепції кіномузики
Класика
Анастасія Пащенко. Неродюча земля і нерозривний зв’язок з нею: ”Голий острів” К. Сіндо і ”Камінний хрест” Л. Осики
Анна Авраменко. Незрима присутність долі у ”Трьох кольорах” Кшиштофа Кесльовського
Василь Дениско. Демони піщаних дюн
На екранах
Лариса Брюховецька. Будні авіакомпанії й коротке свято кохання
Марія Тетерюк. Реальність під контролем
Анна Погрібна. Сучасний український фільм: переможець чи переможений?
Роксоляна Свято. Тонка музика небесних сфер
Фестивалі
Анна Погрібна. ”Естфест”: п’ять плюс п’ять
Професія-режисер
Наталія Ребенко. Мішель Ґондрі: сни про щось більше
Патриція Влодек. Майкл Вінтерботтом – про заангажоване кіно
Обличчя
Лілія Бондарчук. Богдан Бенюк: ”Головне – щоб у мене вірив режисер”
Світлана Фицайло. Лідія Вакула – хто вона?
Лариса Брюховецька. Віра Фарміга – українка у великому кіно
Нові книги
Мистецька хроніка
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого