Головна
→
Мистецтво
→
Кіномистецтво
→
Теорія, історія кіно
home
first_page
chevron_left
/ 180
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Лариса Брюховецька. Кіно часів своєї юності
«Війна культур» чи загроза асиміляції?
Специфіка поетичного бачення в кіно
Синтез сучасного і вічного
Можливість епічного в кіномистецтві
Середовище як персонаж: культурна аура Карпат
«Прадавній ґрунт національної духовності» (звичаї, обряди)
Національне і транснаціональне в сучасному світовому кіно
Стихія геніїв
Кіно як світогляд. Довженко і Параджанов
Народ у фільмах поетичного кіно. Довженко – Тарковський – Осика
Кінорежисура у зіткненні з тоталітаризмом
Протистояння світоглядів
Сценарій – джерело натхнення (Іван Миколайчук)
Кінооператор і кінорежисер – опоненти чи спільники?
Кіноактор і проблема ідентичності
Власний шлях (українське кіно у світовому контексті)
Зміст
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого