Головна
→
Мистецтво
→
Образотворче мистецтво
→
Теорія, історія образотворчого мистецтва
home
first_page
chevron_left
/ 616
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Олексій Роготченко. Соціалістичний реалізм і тоталітаризм
Зміст
Віктор Сидоренко. Переднє слово
Вступ
Розділ перший. Стан наукової розробки теми, огляд літератури та методи дослідження
Розділ другий. Соціально-політичне тло і художнє життя в радянській Україні 1930-х
Пластичні мистецтва напередодні 1932 року: Пошуки і здобутки
Соціально-політичні зміни і передиспонування художньої культури України 1930-1950-х рр.
Розділ третій. Метод соціалістичного реалізму в контексті ідеології марксизму-ленінізму
Мистецтвознавчі рефлексії соціалістичного реалізму
Творення ілюзій винятковості і безконкурентного середовища: Знищення школи М. Бойчука
Розділ четвертий. Українське радянське мистецтво 1930-1950-х. Здобутки і межі
Скульптура
Живопис
Графіка
Синтез мистецтва
Розділ п'ятий. Театр 1930-1950-х очима художника і глядача
Розділ шостий. Архітектурне середовище Харкова 1930-1950-х
Видозміни слобожанського мистецького середовища у контексті примусового ствердження методу соціалістичного реалізму
Розділ сьомий. Особливості розвитку образотворчого мистецтва Галицької України повоєнного періоду (1945-1960)
Художнє життя Буковинської України як модель нищення образотворчого мистецтва в умовах тоталітарної сваволі (1930-1950)
Висновки
Бібліографія
The distinctive features of the fine arts in the soviet Ukraine of 1930-1950
Conclusions
Перелік умовних скорочень
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого