Головна
→
Культурологія
→
Теорія культури
home
first_page
chevron_left
/ 317
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
О. Левченко. Текст культури в пошуках автора
Переднє слово
Зміст
Вступ. Основні світоглядні та методологічні засади
1. Розгублена свідомість на межі епох
2. "Живий" текст як модель культури
Частина І. Масова свідомість як динамічний чинник тексту радянської культури
Розділ 1. Масова свідомість та індивідуальна свідомість
1. Психологія мас
2. Масове продукування інформації та образів: небезпеки та переваги
3. Масова свідомість та індивідуальна художня творчість
Розділ 2. Масова свідомість та елітарна свідомість
1. Постанова проблеми у філософсько-соціологічній думці
2. Масова свідомість та "високе" мистецтво
3. Радянська еліта/маса та радянська художня культура
Розділ 3. Масова свідомість та групова свідомість
1. Соціально-психологічні аспекти опозиції масової та групової свідомості
2. Масова свідомість / групова свідомість у художній культурі та радянській культурі зокрема
Розділ 4. Масова свідомість та масове позасвідоме
1. Масове позасвідоме як філософська проблема
2. Культура "масової свідомості"
Часина ІІ. Текст радянської культури як суб'єкт-об'єкт, що віддаляється
Вступні зауваги. Культура як середовище і як текст
Розділ 1. Міф як підгрунтя суспільної ідентифікації
1. Суспільно-світоглядні функції первісного міфу
2. Міф як влада слова над свідомістю
3. Міфологічні наративні структури як протосюжети соціальних сценаріїв
4. "Міфологічна ситуація" як особливий емоційний стан "причетності". Пафос як структуруючий елемент міфологічного простору
Розділ 3. Лубок як масова комунікація
1. Лубок як вияв психічних потреб масової свідомості у царині уявних образів
2. Український театр ХІХ століття як масова комунікація
Розділ 4. Автор як суб'єкт художньої культури та масова свідомість
1. Природа індивідуальної авторської творчості
2. Автор та суспільство. Історико-соціальний аспект
3. Автор та комунікаційний процес. Семіотичний аспект
Часина 3. Текст радянської культури між двома зламами (1917, кінець 80-х - початок 90-х років ХХ століття)
Пролог. Етика бачення "переможеного минулого". Місце влади у тексті культури
Розділ 1. Трансформації лубка у тексті радянської культури
1. Доля класичного лубка у тексті радянської культури
2. Терор як масова комунікація
Розділ 2. Особливості міфологічної конструкції тексту радянської культури
1. Світова подія
2. Герої
Розділ 3. Автор як чинник тексту радянської культури
1. Революційний автор та нова публіка
2. Соціальне замовлення, соціальне покликання та соціальна спокуса
3. Цензура, "вгадування" та самоцензура
4. Нові міфи та стара ідеологія
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого