Головна
→
Культурологія
→
Історія культури
→
Історія культури в окремі історичні періоди
home
first_page
chevron_left
/ 312
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Вип. 46
В. Г. Виткалов, С. Виткалов. Тенденції розвитку наукового пошуку в час війни
Розділ I. Історико-мистецька спадщина України в контексті світового культурного простору
Т. Ф. Кротова, О. О. Крюк. Стилетворчі засади форм срібного і фарфорового посуду XYIII-XIX століть
А. А. Татарнікова. Музичний театр вікторіанської епохи: історико-культурологічний аспект
Чжоу Сяо. Дослідження розвитку мистецтва нефритових виробів за часів династії Тан: історія, етнографія, типологія
І. Ґах. Співпраця Лева Ґеца з асоціацією незалежних українських митців 1931-1939 рр.
І. В. Мартинова. Діяльність галицьких військових оркестрів як уособлення української національної ідеї (кінець XIX - перша третина XX століття)
Ксіонг Ченгіанг. Синтез китайської та європейської музичної традиції в композиторській інтерпретації Хуан Цзи віршів стародавніх китайських поетів
Л. Цимбала, Чжоу Сяо. Злиття китайської та західної культур у нефритових виробах Хе Ма: історичне тло, стилістичні особливості та джерела форм
Ген Іно. Марш № 1 ОР. 39 Едварда Елгара в інтерпретації Лун Юй: компаративні аспекти
Розділ II. Теоретико-мистецькі аспекти української культури
Г. А. Джулай. Поетика дитячої опери в контексті національних "моделей" європейської культури XIX-XX столість
А. І. Прокопенко. "Юнацькі" концерти в українській домровій музиці: типологічні риси та індивідуальні особливості
О. Кравчук. Аксіологічна реінтерпретація балетної спадщини
О. П. Васюта. Хоровий рух Німеччини початку XXI століття: регіональний вимір
Н. В. Кукуруза. Універсалізм діяльності Бориса Береста у контексті професіоналізації мистецтва слова в середовищі української діаспори
Хуан Кайлян. Жанрово-стильові особливості "Народних пісень для оркестру" Хуана Жо
А. Олексієнко. "Чичестерські псалми" Леонарда Бернстайна як зразок переосмислення жанрового інваріанту
М. Б. Водяна, М. М. Кріль. Прем'єрні концерти академічного симфонічного оркестру Тернопільської обласної філармонії як джерело творчої інспірації для музичної спільноти міста
І. О. Кдирова, О. М. Мирошниченко. Специфіка національного стилю та сучасні концепції у симфонічному жанрі казахської музики XX-XXI століття
Н. Б. Зубко. Сюїта in C для двох фортепіано Богдани Фроляк у світлі виконавсько-інтерпретаційного аналізу
О. Ю. Концевич. Принципи опанування виконавського універсалізму сучасного трубача в контексті використання пристроїв та приладів
Пан Ботянь. Внесок учнів класу професора Лі Юйшена в розбудову Сичуаньської саксофонної школи
Т. Задорожна. Поезія Лесі Українки як адепта модерну у дискурсі концептосфери української академічної пісні
М. В. Мартинюк. Естрадна специфіка жіночого ансамблевого виконавства в Україні
Г. В. Яценко. Особливості розміщення традиційного духовно-пісенного контенту на платформі "youtube"
О. Калустьян, М. Остапчук-Будз, М. Ковлева. Перспективи використання штучного інтелекту у професійній музичній освіті
О. А. Стащук, М. О. Стащук. Анімація як специфічний культурний продукт у художній практиці України
А. В. Єфімова, О. В. Гончарук. Культурно-історичні конотації в пам’ятниках і меморіалах України 2000-2021 рр.
О. А. Осадча. Символічний аспект ікони "Преображення Господнього" у контексті ісихастської антропології
Н. В. Деригуз. Метод художньої апропріації в контексті живопису на левкасі України кінця XХ - початку XXI століть
К. В. Енюшіна. Творча спадщина скульптора Іоанна Георгія Пінзеля за хронологією
М.-М. Сторонянська. Специфіка перекладення та інтерпретації французької лютневої музики епохи бароко для бандури
Фу Ксі. Розвиток китайської фортепіанної освіти: історія та перспективи
Розділ III Рецензії, огляди, повідомлення
О. Фабрика-Процька. Збереження мистецького доробку Дезидерія Миллого в структурі музею української культури у Свиднику (Словаччина)
І. Ю. Прокопчук. Просторові ідеї супрематизму: від площини до об'єму
А. А. Руденченко, Г. О. Крюкова. Традиційні українські розписи в оздобленні фарфору-фаянсу другої половини XX століття
Г. М. Коман. Художні кахлі 1920-1930-х рр. Із приватної колекції Андрія Каменщика
У. М. Белнакіта. Східні килими в образотворчому мистецтві Європи доби Середньовіччя
Т. І. Сідлецька. До проблеми дослідження музичної культури Вінниці
М. Ю. Ржевська. Мистецькі докторські програми: зарубіжний досвід
В. М. Цицирєв. Загальні питання вдосконалення народного музичного інструментарію в українському народно-оркестровому виконавстві
Розділ IV. Дизайн як культурна практика
Л. М. Коваль. Детермінанти впливу оптичного випромінювання візуального діапазону на світлове середовище в контексті його дизайну
М. Ю. Чікарькова. Національно-політична модифікація сакрального у графіті часів російсько-української війни (2014-2023)
Д. В. Луцик. Художній текстиль як засіб вираження духовних рефлексій на події та наслідки війни: український і зарубіжний досвід
В. Мулкохайнен. Львівські інтерпретації художнього образу книги
Ю. П. Кантаровський, І. Ю. Прокопчук. Художньо-стилістичні особливості італійського футуризму в дизайні
А. М. Тормахова, О. Д. Рихліцька, Д. А. Товмаш. Дизайн як механізм та каталізатор соціально-культурних трансформацій
Н. С. Вергунова, С. В. Вергунов. Ініціативний концептуальний проект "Безпека". Досвід колективної організації навчального процесу спеціальності 022 "Дизайн" у ХНУМГ імені О. М. Бекетова
Зміст
© Copyright elib.nlu.org.ua 2025 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого