Головна
→
Культурологія
→
Теорія культури
home
first_page
chevron_left
/ 160
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Вип. 42
С. Виткалов, В. Г. Виткалов. «Світовий культурний простір крізь призму сучасних глобалізаційних, пандемічних викликів та війни»: до результатів проведення XVIII міжнародної науково-практичної конференції в РДГУ
Розділ I. Історико-мистецька спадщина України в контексті світового культурного простору
А. Соколова. Паралелі між французькими та англійськими придворними жанрами у першій половині XVII століття
В. Піщанська. Українське необароко: історія та сучасність
О. І. Луковська. Виставкова діяльність українських митців у час війни
О. С. Рєзнік. Становлення й розвиток виробництва гармоніко-баянно-акордеонного інструментарію в Україні у XX столітті
Т. Л. Ясюк. Український музичний фольклор у розвитку української розважальної культури другої пол. XIX - початку XX ст.
В. А. Цюпак Карабулут. Актуалізація жанру обробки народної пісні у вокальній спадщині Віталія Кирейка
О. С. Смоляк, Л. Й. Проців. Музичне формотворення щедрівок Західного Поділля
Чжан Цзеї. Інструментальний ансамбль «Прощання» Чжана Цяньї у проекції діалогу культур
Жень Цзяці. Музична мова концерту Лю Ханлі «Цзінь Лінгсі - роздуми про місто» для оркестру народних інструментів та Янцзиня
В. Фролова. «In the beginning» Ейноюхані Раутаваари як підсумок творчих пошуків композитора
Розділ II. Теоретико-мистецькі аспекти української культури
Т. С. Павлюк. Розвиток бальної хореографії в країнах Центральної Азії у другій половині XX - початку XXI століття
Т. В. Філатова. Андські мотиви в перуанській гітарній музиці
І. П. Печеранський. До питання сучасної української історіографії аудіовізуального мистецтва і виробництва
М. Ю. Чікарькова. Цифрове мистецтво: дефініції та витоки
Ю. М. Шевчук. Використання інтернет-дискурсів, пов'язаних із телевізійними медіа та потоковою трансляцією, у процесі створення «досвіду Netflix»
Д. В. Шевченко. «Класичний кросовер» як явище мас-культури «третього ряду»
О. І. Яремчук, Н. О. Швець. Авторська літургія Вікторії Польової в контексті сучасної української паралітургійної музики
С. Бушак. Історико-світоглядні підвалини створення «Мамаїани» - серії скульптурних творів Володимира Наконечного, присвячених Козаку Мамаю
Розділ III. Рецензії, огляди, повідомлення
М. Б. Дем'янюк. Культурно-мистецькі надбання Хмельниччини (творчість Петра Маліша)
О. П. Федорків. Марія Ігнатюк: творча динаміка та акмеологічні константи діяльності
Зміст
© Copyright elib.nlu.org.ua 2025 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого