Головна
→
Культурологія
→
Історія культури
→
Історія культури в окремі історичні періоди
home
first_page
chevron_left
/ 307
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Вип. 24
Від редколегії
Розділ I. Історико-мистецька спадщина України в контексті світового культурного простору
Зінків І. Я. Хордофони-гібриди: між Сходом і Заходом
Олійник О. Г. Скіфо-сарматські ударні та духові інструменти в духовній культурі кочівників Євразії
Chen Nanpu. Bells bianzhong in Chinese instrumental musical culture of the Bronze age
Ткачук Т. В. Іноземні впливи на розвито жанру українського дитячого портрету доби Бароко
Бацак К. Ю. «Золота доба» італійської опери Одеси : антреприза родини Андросових у сезоні 1851–1852 років
Белічко Н. Ю. Українські мотиви у творах В. Розвадовського 1900–1905 років
Шкільник Б. С. Різдвяні пісні як джерело хорових обробок українських композиторів (кінець ХІХ – середини ХХ століття)
Шевченко Р. С. Утілення бандурного компоненту в обробках українських народних пісень для голосу з фортепіано М. В. Лисенка
Іваненко С. О., Мархайчук Н. В. Невідомі сторінки історії Харківської мистецтвознавчої школи 1920–1930-х рр. : К. Я. Сліпко-Москальців
Jewheniewa M. Dzialalnosc bandurzystow galicyjsko-wolynskich podczas drugiej wojny swiatowej
Дихнич Л. П. Світовий кінематограф у розвитку індустрії моди в 1930-х роках
Чурпіта Т. М. Балети «Спляча красуня», «Фадетта» та «Алі-Батир» у редакції Миколи Трегубова (1952 р.)
Лук’яненко К. А. Національна тема у балетному театрі України у добу «Відлиги»
Шестопал Л. В. Бальні танці «Радянської програми» в СРСР
Колубаєв О. Л. Передвістя національного відродження в розвитку популярної пісні західноукраїнського регіону 1980–1990-х років
Морозов А. І. Козацькі теми та образи в українському народно-сценічному танці другої половини ХХ – початку ХХІ століття
Гриценко О. Г. Метадискурс симфонізму ХХІ століття (на прикладі «довоєнних» симфоній Валерія Антонюка)
Курочкін О. В., Фурдичко А. О. Музичний народний пласт в академічному бандурному виконанні сучасної України
Волошенко В. О. Художній метал Львова початку ХХІ століття : урбаністичні та стильові особливості (за творами скульптора Володимира Цісарика)
Москвічова Ю. О. Сучасні тенденції музичних фестивалів Вінниччини
Ясинська О. Г. Міжнародний виставковий проект «Kyiv fashion» як одна з форм поширення модних інновацій вітчизняної фешн-індустрії
Розділ II. Теоретико-мистецькі аспекти української культури
Кравченко А. І. Інтермедіальність у музичному мистецтві: шляхи семіологічного осягнення
Казнох І. Б. Поетико-композиційні особливості стихири «Царю небесний» болгарського напіву
Иванников Т. П. Феноменологический анализ гитарной музыки: интенционально-дискурсивный подход
Охманюк В. Ф. Тенденції розвитку хорової мініатюри у творчості Володимира Зубицького
Перцов М. О. Комплекс засобів виразності в творах для флейти соло українських композиторів XXI cт.
Шуліка В. В. Слобожанська ікона «Преображення» з колекції Харківського художнього музею : іконографія, стилістика, атрибуція
Яо Нин. Художники Украины второй пол. XVIII – первой трети ХІХ века в современном искусствоведении Китая: проблема верификации
Салдан С. О. Сутнісні домінанти ідей прафеномену та метаморфози Й.-В. Гете у мистецькому просторі
Енджі Пан Хунь. Музично-поетичний світ Першого фортепіанного концерту Гордона Чіна
Підлипський А. І. Танці Тернопільщини у фольклорно- етнографічних дослідженнях В. Гнатюка
Алієва Л. В. Східноподільський музичний фольклор: за матеріалами двотомника «Весілля» в упорядкуванні М. Шубравської та О. Правдюка
Молчко У. Б. Соломія Крушельницька в газетних матеріалах авторства представників родини Нижанківських
Гайдичук О. С. Історія репрезентативного хору «Гомін» союзу українців у Великій Британії: до питання уточнення джерельної бази
Підлипська А. М. Журнал «Танець в Україні та світі» у вітчизняному хореологічному дискурсі
Корольчук О. Л., Чепелюк В. А. Естрадно-джазове вокальне виконавство як предмет сучасних музикознавчих досліджень в Україні
Радко Ю. І. Виникнення та розвиток жанру баянної сонати крізь призму історіографії
Залевська О. Ю. Український плакат епохи постмодернізму в працях вітчизняних науковців
Єфімова М. П. Дизайн дитячої книги України: аспекти структури
Пацунов В. П. Художній образ як форма асоціативного перетворення реальної, ірреальної та уявної дійсності
Хлистун О. С. Міфологічна ґенеза феномену театрального перевтілення
Сорока М. В. Еволюція сценічної майстерності в драматургічно-театральній діяльності В. К. Винниченка
Тимчула А. В. Народні танці у весняній обрядовості лемків
Гресь О. І. Балети Є. Cтанковича за творами М. Гоголя на українській сцені
Король А. М. Образ Мані у балеті «Сойчине крило» композитора А. Кос-Анатольського у постановці М. Трегубова
Захарова В. А. Артистична індивідуальність українських балерин як суб’єктів творчої діяльності
Рудинська Г. О. Засоби художньо-образної виразності інтер’єрів ресторанів в етностилістиці українських Карпат
Розділ III. Рецензії, огляди, повідомлення
Костюк Л. К., Маркевич М. С. Той, без кого мистецтво ХХ століття не відбулося б : Сальвадор Далі та засади його творчості
Батрак М. Г. Хорове мистецтво Сіверщини: становлення та періоди розвитку (ХІ–XVIII ст.)
Бойко О. С. Український народний танець у комедійних телешоу : іронічна інтерпретація чи вульгаризація?
Зміст
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого