Головна
→
Мистецтво
→
Музичне мистецтво
→
Теорія, історія музичного мистецтва
home
first_page
chevron_left
/ 300
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
М. А. Давидов. Теоретичні основи формування виконавської майстерності баяніста (акордеоніста). Видання третє, доповнене
О. І. Ровенко, Ю. М. Бай. Про книгу
Від автора
Глава I. Інтонаційно-виражальні можливості баяна
1. Засоби музичної виразності у виконавському процесі
2. Інтонаційна виразність баяна
3. Принципи класифікації штрихів
Глава II. Виконавський процес інтонування музичного змісту
1. Специфіка виконавського музичного мислення
2. Ритмодинаміка виконавського інтонування на баяні (акордеоні)
3. Специфіка виконавського слуху
4. Динамічний фон як засіб рельєфного відтворення музичної фактури
5. Динаміка - один з найголовніших засобів музичного інтонування
6. Формули мікроструктурного інтонування як першоджерело художньої майстерності баяніста
7. Цілісне виконання музичного твору
8. Виконавський тонус
9. Співтворчий характер виконавського мистецтва
Глава III. Концепція художньої техніки баяніста
Загальна психофізіологічна характеристика слухо-моторних дій баяніста
1. Орієнтація
2. Контактування з клавіатурою
3. Технічна домінанта
4. Вага рук
5. Основні форми рухів рук
6. Специфіка роботи лівої руки
7. Координація
Виражальні засоби як основа майстерності
1. Спрямовуючий рух
2. Акцентування
3. Штрихова техніка
4. Динаміка виконання
5. Робота над мелодією - головний фактор цілісної художньої майстерності
Глава IV. Виховання виконавця
1. Культура почуттів
2. Єдність емоціонального і раціонального факторів
3. Основні передумови формування творчої самостійності
4. Домашня робота як фактор самовиховання
5. Рівень художньої складності репертуару як фактор художнього зростання виконавця
6. Методика визначення оцінки виконавського рівня
Додаток. Стильність гри як критерій виконавства
Список використаної літератури
Зміст
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого