Головна
→
Культурологія
→
Історія культури
→
Історія культури в окремі історичні періоди
home
first_page
chevron_left
/ 385
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Вип. 20. Т. 1. 2014
В. Г. Виткалов. Український культурний простір у нових суспільно-політичних реаліях
Розділ I. Історико-мистецька спадщина України в контексті світового культурного простору
О. Олійник. До питання реконструкції музичного інструментарію доби палеоліту-бронзи з території України
І. Зінків. Цитри вертикального способу тримання доби середньовіччя - бароко у східноєвропейському вимірі
Чень Наньпу. До питання китайсько-центрально-азійських музично-інструментальних зв'язків (на матеріалі ударних інструментів)
Д. Олійник. Ксилофони з клавішним механізмом та скляні гармоніки в європейській музичній культурі XVII-XIX століть
К. Загнітко. Особливості ритмічної інтерпретації Григоріанського хоралу
Б. Б. Лобачук. Іконографія ікони "Преображення Христа" XIV ст. із церкви Різдва Богородиці с. Бусовисько
К. Ю. Єлисєєва. Нотна колекція Розумовських у процесі відродження культурної спадщини України
І. М. Дундяк. Сторінки історії українського церковного мистецтва другої половини ХХ ст.: музеєфікація та мистецтвознавчі видання
Н. В. Ліва. До проблеми рецепції старовинної духовної музики у європейській та вітчизняній художній культурі ХХ століття
О. М. Басса. Камерно-вокальна творчість Я. Ярославенка та В. Безкоровайного в українській музичній культурі
О. Г. Легкун. Діяльність аматорських колективів Кременеччини в 20-30-х роках ХХ століття
Т. І. Росул. Музично-драматичне товариство "Боян" в Ужгороді (за матеріалами тогочасної періодики)
Г. С. Горох. Вокально-хорова ланка як явище у хоровому мистецтві II пол. ХХ століття (на прикладі Рівненщини)
Т. П. Фішер. Концертне життя Львова під час нацистської окупації у світлі преси
Л. Л. Процик. Українська реалістична драма на театральній сцені українського театру ім. І. Франка
О. А. Демідко. Маріупольський державний грецький театр у культурно-мистецькому просторі Північного Приазов'я (1932-1937 рр.)
Т. Г. Добіна. Б. Лятошинський: три іпостасі одного таланту
В. М. Драганчук. Не засвоєні уроки європейської історії або Українська національна ідея самоорганізації у літературно-музичному дискурсі ("Захар Беркут" І. Франка - "Золотий обруч" Б. Лятошинського)
С. М. Афанасьєв. Роман "Дама з камеліями" Олександра Дюма: вітчизняний та зарубіжний досвід втілення літературної класики на балетній сцені
І. С. Ельтек. Музичні інтерпретації поезії Івана Франка у творчості Віктора Камінського
О. Фрайт. Фортепіанна творчість українських композиторів у науково-публіцистичній спадщині Василя Витвицького
Ю. І. Карчова. Збірка "Кращі пісні" Раїси Кириченко: особливості вокально-виконавської стилістики
Е. Білоус. Львівська школа художнього скла крізь призму діяльності спеціальної кафедри Національної академії мистецтв
А. Корнутяк. Львівський національний академічний театр опери та балету ім С. Крушельницької (1900-2014 рр.)
З. М. Ластовецька-Соланська. Соціокультурні запити в проекції на композиторську творчість сучасних українських композиторів
Г. В. Карась. Хорова шевченкіана композиторів української діаспори
Л. І. Дуда. Трансформація жанру балади в творчості бандуристів України й українського зарубіжжя
О. О. Чигер. Роль засобів масової інформації та комунікації у сприянні мистецькій діяльності співаків діаспори
І. Л. Бермес. "Золотоверхий Київ" у фестивальному русі України періоду державної незалежності
С. В. Виткалов. Мистецький фестиваль в умовах інокультурної та військової експансії
О. А. Кавунник. Творчість митців Ніжина як культурного соціо-локусу України на зламі століть
Розділ II. Теоретико-мистецькі аспекти української культури
О. В. Яковлев. Синергетична модель культурного розвитку України в добу глобалізації
Ю. Л. Афанасьєв. Мистецька освіта та культурно-мистецька практика: здобутки та проблеми
Ю. Тарчинська. Метатекст фортепіанної музики та індивідуальний стиль композитора-піаніста
О. В. Білозерова. Структура аргументації музично-критичного тексту (на матеріалі рецензій Ю. Чекана та Ю. Бенті)
В. Ф. Охманюк. Методологічні основи сучасних етномузикознавчих досліджень
Т. В. Щнуренко. Дослідження традиційної сорочки карпатського регіону на сторінках журналу "Народна творчість та етнографія"
К. С. Цуркан. Художній текстиль України у спеціальній літературі як предмет наукового пошуку
С. Гданський. Орнаментика як засіб виражальності у класичній концертній музиці для кларнету
Н. Синкевич. Теоретико-методологічні засади систематизації соціокультурних функцій українського хорового мистецтва
О. М. Марач. Камерне хорове виконавство: тенденції розвитку у добу державної незалежності (на прикладі західного регіону України)
М. Я. Бура. Камерно-оркестрове виконавство: типологія, семантика та комунікативна специфіка
І. Куриляк. Драматургічні функції хору в операх Петра Сокальського
Б. Кисляк. Перекладення творів класичної музики для ансамблів баяністів як чинник розвитку академічного виконавства
Н. Федорняк-Савчук. Український фольклор і його трансформація у виконавській творчості Василя Попадюка (Канада)
В. Г. Плахотнюк. Тенденції становлення естрадного синтезу мистецтв
Л. Ф. Хоцяновська. Виразні можливості абстрактного танцю
О. А. Мерлянова. Хореографічні аспекти традиційних українських обрядів
Г. П. Погребняк. Авторський кінематограф як унікальна світо-модель
А. В. Єфімова. Особливості реалізації актуальних тенденцій мистецтва в урбаністичних просторах в Західній Україні: сучасні монументальні арт-практики
О. О. Лесик-Бондарук. Об'ємно-просторове і планувальне вирішення мурованих монастирів Волині XVII-XVIII ст.
Н. О. Дем'янова. Фактори впливу на еволюцію етностилістики в живописі України: історична ретроспектива
Л. А. Корж-Радько. Невідомий світ графічних образів закарпатського скульптора Богдана Коржа
О. О. Якимова. Вплив світоглядних антропоцентричних концепцій на розвиток монументального живопису (на прикладі стінописів та вітражних засклень східної Галичини першої третини XX ст.)
Н. І. Олійник. Репрезентація традиційних начал у творчості майстра декоративного мистецтва М. Мухи
Т. А. Степанчук. Семантико-комунікативна характерність у сучасному живопису Волині (на прикладі творчості молодих митців)
М. В. Коропенко. Інноваційні прийоми Казимира Малевича в сучасних дизайн-технологіях
С. В. Оборська. Дизайнерські концепції створення інтер'єру в установах дозвілля та рекреації
О. М. Тадля. Специфічні особливості конферансу в розмовному жанрі на естраді
Розділ III. Рецензії, огляди, повідомлення
Ю. Дякунчак. Баянно-акордеонний репертуар у виданнях Західної України XXI століття
А. Душний, А. Боженський . Дрогобиччина як наукова інституція баянно-акордеонного руху України XXI століття
М. В. Паньків. Постать баяніста-концертмейстера (акомпаніатора) у культурному просторі XXI століття
Л. В. Крайлюк. Ніл Хасевич і українська книжкова графіка першої половини XX ст.
О. Мойсюк. Фактори поліського орнаменту у творах Марії Приймаченко
В. В. Скурлов, Н. Н. Сапфірова. Карл Фаберже у творчості митця (до 90-річчя заслуженого художника України В. М. Брикульця)
Н. С. Дяченко. Серія біобібліографічних покажчиків "Знаменні дати КНУКіМ"
Відомості про авторів
Зміст
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого