Головна
→
Культурологія
→
Історія культури
→
Історія культури в окремі історичні періоди
home
first_page
chevron_left
/ 305
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Вип. 22, 2016
В. Г. Виткалов. Культурно-мистецькі рефлексії у сучасній вищій школі
Розділ І. Історико-мистецька спадщина України в контексті світового культурного простору
І. Я. Зінків. Кобза: до питання витоків національного музичного інструмента
О. Г. Олійник. «Флейта пана» в духовній культурі племен доби неоліту – бронзи
Чень Наньпу. Дзвіночки та дзвони в китайській інструментальній культурі доби бронзи
М. А. Підгорбунський М.А. Еволюція невменного розспіву та його нотації в Київській Русі
О. А. Осадча. Українська хатня ікона як домінанта при створенні іконічного образу селянського житла кінця XVIII – початку XX століття
О. О. Демідко. Тенденції розвитку театральної культури Маріуполя в другій половині ХХ століття (1970-1980-ті рр.)
І. М. Ян. Діяльність музично-театральних осередків Слобожанщини кінця ХІХ – початку ХХ ст.
В. О. Волошенко В.О. Художній метал Львова першої половини ХХ століття: тенденції розвитку, стильові особливості
Л. П. Дихнич. Театральні костюми Поля Пуаре: синтез моди і сценічно-декораційного мистецтва
Т. М. Чурпіта. Перший сезон Миколи Трегубова у Львівському державному театрі опери та балету (вересень 1940 – червень 1941 рр.)
Г. Г. Дьерке. Індуктивно-індивідуалізуюче та дедуктивно-синтезуюче спрямування у портретах Володимира Микити 1950 – початку 1970-х рр.
О. В. Гуляєва. Поєднання традиції та новаторства у творчості художників «суворого стилю» на півдні України у 60-70 роках ХХ століття
Л. В. Смирна. «Національна форма» та «сучасний стиль» в українському мистецькому нонконформізмі 1960-х років
Г. М. Гаврилів. Львівський клуб українських митців як транслятор національної традиції
Ю. О. Москвічова. Установи культури та центри дозвілля як складова системи організації культурно-мистецького життя регіону (на прикладі Вінниччини)
Д. О. Лук’яненко. Кобзарські традиції у сучасній музичній практиці України
О. Ю. Бобечко. Специфіка формування жіночого сольного репертуару в бандурному виконавстві
А. А. Кравець. До історії вітчизняної балетної школи жіночого виконавства: романтична природа класичних образів Олени Потапової
Розділ ІІ. Теоретико-мистецькі аспекти української культури
Д. Л. Загайська. Символ у добу первісності та стародавніх культурах
С. С. Гуральна. Обрядово-практична і концертна діяльність церковних хорів Галичини
О. С. Салдан. Онтологія музики у світогляді Р. Штайнера та її рефлексії у музичній естетиці Е. Гансліка
У. Б. Молчко У.Б. Поезія Івана Франка в музичній інтерпретації Остапа Бобикевича
О. М. Басса. Поезія Івана Франка у вокальній інтерпретації західноукраїнських композиторів першої третини ХХ століття
С. Ф. Олійник. Національно-культурні чинники формування Львівської музичної Шопеніани
Т. В. Пуларія. «…Джерело тієї води, що тече в життя вічне» (світ архетипів Олександра Антонюка)
З. М. Макарова. Балети класичної спадщини М. Петіпа – П. Чайковського у балетмейстерській інтерпретації Олексія Ратманського
В. Ф. Охманюк. Творчість Володимира Зубицького в сучасному конкурсному репертуарі
О. С. Собкович. Художня критика початку 1990-х років у контексті соціокультурного впливу
С. В. Потієнко. Становлення спеціалізованих періодичних друкованих видань та еволюція української музичної періодики для бандуристів
Л. Ничай. Організаційно-змістові відмінності пленеру та програм мистецьких резиденцій в сучасних умовах
О. П. Бараніченко. Синтез традиційного та новітнього в драматургії фольклорно-етнографічних свят (на прикладі свята Різдва)
О. М. Кравчук. Традиції становлення етнічного святкового костюму Волині
В. Ю. Шкурко В.Ю. Теоретичні основи трансформації жіночого образу в контексті модних інновацій ХХ століття
У. В. Конвалюк. Трансформації фольклору у творчості сучасних українських естрадних співачок
А. Ю. Власова. Фестиваль «Червона рута» як чинник розвитку національної масової культури
О. С. Хлистун. Традиції перевтілення актора у театрально-драматичній практиці
Д. С. Воронік. Архетип культурного героя в українському візуальному мистецтві початку ХХІ ст.
О. А. Осадча. Християнська тематика в українському станковому живописі 1980-2000-х років крізь призму національної традиції
А. В. Поплавська. Національна стилістика сучасних українських ресторанних закладів
О. В. Даниленко. Принципи зовнішнього художнього оформлення будівель готельно-ресторанного комплексу
Ю. І. Радко Ю.І. Модифікації баянної сонати на основі жанрового синтезу поеми і балади
Н. П. Цюпа. Народні хорові колективи в українському музичному просторі
А. І. Кравченко. Органологічні та стилістичні параметри жанрів камерно-інструментальної музики України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)
Н. О. Перцова. Хоровий цикл «Сім експресій» Вероніки Тормахової: до проблеми циклічності
О. М. Карпаш. Комедія на українських театральних фестивалях: ідентифікація жанру та засади його відтворення
Розділ ІІІ. Рецензії, огляди, повідомлення
К. А. Антонова-Колесник. М. Лисенко як мистецький та громадський діяч у листах членів «Старої громади»
Л. К. Костюк. Становлення особистості художника Георгія Косміаді у взаємодії з культурно-мистецьким середовищем Москви (1905-1915 гг.)
С. В. Виткалов, О. Л. Корольчук. Науково-дослідна діяльність як важливий чинник становлення української державності (міжнародний науковий захід у м. Рівне)
А. В. Олексюк. Мистецькі проекти Дрогобича та їх значення у популяризації нової оригінальної творчості для народних інструментів
Зміст
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого