Головна
→
Мистецтво
→
Музичне мистецтво
→
Теорія, історія музичного мистецтва
home
first_page
chevron_left
/ 412
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
М. Давидов. Проблеми збереження і розвитку академічного народно-інструментального мистецтва України
Про книгу
Про автора
Біографічна довідка
Автобіографічна сповідь
Опубліковані статті
Чи можливі українські моцарти?
З опонентського відгуку на докторську дисертацію Рожка В. І. «Творчість Стефана Турчака в контексті музично-театральної культури України 60 - 80-х років»
Мікроструктурне інтонування як засіб втілення музичного Бароко
Теоретические основы формирования исполнительского мастерства аккордеониста
Про музично-естетичний зміст творчого процесу перекладення музичних творів для баяна
Народно-інструментальна культура України
Транскрипції для баяністів
Основные предпосылки формирования самостоятельности исполнителя баяниста
На шляху самоствердження
Фундатор кобзарського академізму XX ст.
Народно-музичний інструментарій України в період національного відродження
Тенденції розвитку народно-інструментального мистецтва
Народній музиці - міцну базу
Оркестр Орлова
І сопілки, і цимбали
Проблеми виконавства на баяні
Досягнення і проблеми
Баян Украины
Об украинской школе баянного исполнительства
Событие неординарное
В защиту традиционного клавишного аккордеона
До проблеми збереження та примноження української музичної культури
Народний інструментарій сьогодні
Невикористані можливості
Міжвузівська наукова конференція
Виконавський рівень молодих
До спільної скарбниці
До спільної скарбниці
Четвертий всеукраїнський
Дует баяністок
Виступ на першому з'їзді Всеукраїнської музичної спілки
О стереотипе недооценки собственных ценностей
Кому це потрібно?
Художня культура і народно-музичний інструментарій в умовах національного відродження
Київська академічна школа народно-інструментального мистецтва
Заключення
Інтерпретаційні аспекти виконавської майстерності
Теорія формування виконавської майстерності в працях українських дослідників
Баян-акордеон в камерному мистецтві на стику століть
Пам'ятки київської давнини - в музичному сьогоденні
Професор М. Геліс - засновник першої кафедри народних інструментів
Понятійно-термінологічна система як теоретична основа опанування музично-ігровими навичками студента інструменталіста
Українське академічне струнно-щипкове мистецтво: функціонування проблеми збереження та розвитку
Рецензія на навчальний посібник Г. Топоровської /«Нехай дзвенить моя струна»
Перерваний каданс
Музичне виконавство як аспект Українського музикознавства
До проблеми опанування цілісною теорією музично-виконавської майстерності
Ритмодинаміка виконавського інтонування на баяні (акордеоні)
Цілісне виконання музичного твору
Стильність гри як критерій виконавства
Наукову термінологію - до музичної педагогіки
До словника музичної педагогіки
Воспоминание о сыне
А Коле Давыдову пусть будет светлая память
Коля Давыдов (фото)
Мечты (вірші)
Зміст
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого