Головна
→
Культурологія
→
Історія культури
→
Історія культури в окремі історичні періоди
home
first_page
chevron_left
/ 380
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Другі читання пам’яті М Ф. Біляшівського
Зміст
Л. О. Амеліна. Нове ім'я - художник Олександр Романов. Твори з науково-допоміжного фонду НХМУ
І. Гах. Національний музей у Львові як осередок української сакральної культури першої третини ХХ ст.
О. Й. Денисенко. Експозиція музею: традиції та новації. З досвіду виставкової роботи Харківського художнього музею
Ілюстрації
О. В. Іванова. До історії формування колекції виробів Києво-Межигірської фаянсової фабрики (до 140-річчя з дня народження М. Ф. Біляшівського)
Д. В. Кепін. Загадка Антуана Ватто: картина «Вивіска Жерсена»
О. І. Комаренко, І. Г. Лушпієнко. Мистецтво освітлювати мистецтво
Л. П. Корнишина. Живопис С. І. Світославського у зібранні Луганського обласного художнього музею
О. Д. Кашуба-Вольвач. М. Тряскін у Київському художньому інституті в 1920-х роках
О. А. Лагутенко. Полістилізм української графіки
А. Г. Лозов'юк. Мистецтво як феномен художньої культури
К. С. Мамаєва. Чем дорог Пушкин?
А. И. Носенко. Эхо эпохи в стилистике живописи Н. А. Шелюто: от конструктивизма к пленэру
О. Ф. Павлова. Фонд Ю. Івакіна в ЦДАМЛМ України як джерело для вивчення документальної спадщини Д. Бурлюка
Т. В. Павлова. Онтологічні аспекти мотиву праці в українській фотографії
В. Ю. Панасюк. О важности цвета носков в жизни и туфель в гробу
Т. В. Паньок. Своєрідність образу Охтирської Богородиці в контексті вивчення слобожанських богородичних ікон
О. М. Петрова. Зірка «Полин» Петра Савчина. Відкриваємо нове ім'я
Е. В. Пех. Жизнь и творчество Семена Лазебы. Мир графики Семена Лазебы
Ілюстрації
Н. Е. Порожнякова. Образ мирового древа в творчестве Н. Рериха и Г. Нарбута
А. Ф. Примак. Епістолярна спадщина М. Ф. Біляшівського як джерело вивчення історії пам'яткоохоронної справи
Л. Л. Савицкая. Украинское искусство начала ХХ века в частных собраниях Харькова
А. С. Сердюк. Визуально-предположительный анализ атрибуций и идентификаций произведений любительской живописи по Герману Гоппе в сопоставлении с особенностями распознаваемых видов живописи и материалов по Д. Й. Киплику и В. Е. Лоханько
О. В. Сторчай. Мистецька освіта в Київському університеті (1834 – 1924 рр.)
А. А. Тарасенко. Пробуждение памяти: образ идеальной женщины в неомифологизме А. С. Шопина
О. А. Тарасенко. Всадник-жертва в творчестве К. С. Петрова-Водкина (интерпретация образа на основе иконографии и иконологии)
Л. В. Толстова. Листи М. І. Мурашка до І. М. Терещенка як джерело до вивчення художнього життя Києва кінця ХІХ - початку ХХ століть
Д. В. Хамула. Дионис-виноград. Терракотовая маска из фондов Одесского Археологического музея
Ілюстрації
М. В. Юр. Особливості просторової побудови живописних робіт художників-конструктивістів
Ю. Ямаш. Польові дослідження єгипетських вакацій Івана Труша
Тези
М. Мусій. Малярство Любомира Медвідя як художня проекція культур-філософських засад митця
М. Сапко. Специфіка аналізу авангардних мистецьких форм: колаж і нова методологія мистецтвознавства ХХ ст.
Додаток
О практическом применении полиграфических свето-теневых спецтехнологических приправок в запечатлевающей светописи Евгения Федоровича Буринского
А. С. Сердюк. О некоторых способах применения комбинированных смесей из хлебных мякишей и об их употреблении в качестве диффузно-копировальных масс при проведении исследований по снятию обратимых камуфляжных покрытий на практике
А. Сердюк. Предположительные и визуально-фальцовочные (?) корректуры орнаментов обреза оклада венцов иконы Смоленской Пресвятой Богородицы (оклад - клеймо 1882 г., венец - клеймо 1884 г.)
А. Сердюк. Применение художественно-фотографических процессов в азбуке В. Тулупова и их визуальная роль при изготовлении некоторых ювелирных изделий в России рубежа ХІХ - ХХ веков
А. С. Сердюк. Что же известно о фигурках из хлебного мякиша из коллекции академика Дмитрия Ивановича Яворницкого
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого