Головна
→
Мистецтво
→
Музичне мистецтво
→
Персоналії
home
first_page
chevron_left
/ 240
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Катерина Івахова. Фортепіанна творчість Мирослава Скорика
Фото
Зміст
Вступ
Розділ 1. Художньо-дидактичний концепт у музичній творчості
1.1. Сучасний стан наукового дослідження фортепіанного доробку Мирослава Скорика
1.2. Категорія художньо-дидактичного концепту в музичній творчості
1.2.1. Поняття «художнього концепту» в мистецтвознавчому дискурсі та його зв’язок з дидактичною парадигмою
1.2.2. Взаємодія художнього і дидактичного компоненту в творчості українських композиторів другої половини XX ст. - початку XXI ст.
Розділ 2. Індивідуально-психологічні засади фортепіанної творчості Мирослава Скорика
2.1. Загальний огляд індивідуально-психологічних передумов композиторської творчості
2.2. Історико-соціальні та генетичні предиспозиції індивідуально-психологічних засад фортепіанної творчості М. Скорика
Розділ 3. Жанрово-стильові пріоритети фортепіанної музики М. Скорика в аспекті провідного художньо-дидактичного концепту
3.1. Трансформація фольклору як основоположного «ментального коду» у фортепіанній музиці композитора
3.2. Моделі барокової і класичної музики у фортепіанних творах М. Скорика
3.3. Джазові твори М. Скорика для фортепіано в художньо-дидактичному аспекті
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Фото
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого