Головна
→
Мистецтво
→
Музичне мистецтво
→
Теорія, історія музичного мистецтва
home
first_page
chevron_left
/ 384
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Петро Слободянюк, Катерина Івахова. Вокально-хорова творчість композиторів Хмельниччини
Зміст
Вступ
Розділ 1. Соціально-психологічний контекст композиторської вокально-хорової творчості
1.1. Категорія соціально-психологічного концепту композиторської вокально-хорової творчості
1.2. Методологія аналізу соціально-психологічних рис композиторської вокально-хорової творчості
1.3. Сучасний стан літератури та видань вокально-хорових творів композиторів Хмельниччини
Розділ 2. Вокально-хорова культура Поділля: історико-культурологічний аспект
2.1. Еволюція вокально-хорової культури краю в контексті історичного процесу
2.2. Українська мова і подільська пісня
Розділ 3. Індивідуально-психологічні засади композиторської вокально-хорової творчості
3.1. Ренесанс національних соціально-психологічних засад вокально-хорової творчості композиторів Хмельниччини
3.2. Індивідуально-психологічні передумови формування вокально-хорової творчості композиторів Хмельниччини
Розділ 4. Композитори-піснярі Хмельниччини
4.1. Творчо-біографічні предиспозиції вокально-хорової творчості композиторів
Алексійчук Ірина Борисівна
Аліксійчук Олена Станіславівна
Атаман Володимир Петрович
Балема Богдан Миколайович
Балема Микола Панасович
Бец Олексій Давидович
Бондарчук Петро Давидович
Волівач Володимир Савелійович
Гаєвський Аркадій Гнатович
Гжегожевські Вадим і Євген
Голубовський Костянтин Костянтинович
Гринькевич Іван Францович
Гронський Володимир Петрович
Грудський Олександр Васильович
Дудар Олександр Миколайович
Жарін Владлен Георгійович
Заверуха Степан Іванович
Зюлковський Цезарій Юліанович
Козак Сергій Давидович
Корба Василь Олексійович
Кравчук Василь Іванович
Краєв’янов Ігор Григорович
Кропивницький Володимир Іванович
Кульбовський Микола Михайлович
Ладиженський Петро Анатолійович
Ліпман Борис Романович
Лободюк Борис Павлович
Лукевич Микола Леонідович
Лукін Олександр Павлович
Люшня Михайло Петрович
Матусець Микола Васильович
Мельник Микола Петрович
Мозговий Микола Петрович
Нагорний Леонід Сергійович
Найда Юрій Михайлович і Віра Юріївна
Общанський Володимир Лаврентійович
Панчук Володимир Петрович
Попович Анатолій Васильович
Пукас Надія Лаврентіївна
Пустовий Іван Тимофійович
П’ясковський Володимир Йосипович
Ситник Петро Олександрович
Смагитель Микола Максимович
Смотритель Володимир Петрович
Старенький Володимир Васильович
Суров’як Роберт Юліанович
Цицалюк Григорій Никифорович
Чабан Світлана Володимирівна
Широкий Петро Павлович
Яковчук Олександр Миколайович
Яропуд Зиновій Петрович
Яцкова Лідія Михайлівна
Розділ 5. Жанрово-стильові пріоритети вокально-хорової музики композиторів Хмельниччини в аспекті провідного соціально-психологічного концепту
5.1. Національно-патріотичні мотиви вокально-хорової музики композиторів Хмельниччини
5.2. Подільський край у творчості композиторів Хмельниччини
5.3. Історичний характер сучасної подільської пісні
5.4. Соціально-психологічні моделі духовно-літургійної музики подільських композиторів
5.5. Трансформація фольклору як основоположного соціально-психологічного «ментального коду» у вокально-хоровій музиці композиторів Хмельниччини
5.6. Соціально-психологічна спрямованість ліричних пісень композиторів Хмельниччини
Післямова
Бібліографія
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого