ГоловнаМистецтвоМистецтвознавствоЗбірники наукових працьСучасне мистецтво2007
home first_page chevron_left / 354 chevron_right last_page unfold_more unfold_more zoom_out zoom_in refresh refresh
Сучасне мистецтво. Випуск IV
Зміст
Віктор Сидоренко. Вступ
Марина Протас. Європейський досвід мультикультуризації (тенденції, проблеми, перспективи)
Олеся Авраменко. Особливості інтеґрації українського актуального мистецтва в європейський мистецький простір (досвід участі у Венеційській бієнале 2001-2007 років)
Наталія Булавіна. Неслухняне мистецтво теперішнього часу
Гліб Вишеславський. 52 Венеційська бієнале
Олексій Роготченко. Б-52, або п’ятдесят друга Венеційська бієнале
Олег Сидор-Гібелинда. Як розпочиналася Венеційська бієнале... та "українська присутність" на ній
Гліб Вишеславський. Постмодерністські тенденції у сучасному візуальному мистецтві України кінця 1980-х – початку 1990-х рр.
Наталія Булавіна. Мистецтво в новому полі видимості (не відсторонений погляд на ситуацію)
Марина Протас. Мистецтвознавчі моделі еволюції, теорія Шміта та стильоутворювальні стратегії розвитку української скульптури ХХ-ХХІ століть
Андрей Тарасенко. "Иероглиф красоты" скульптора Бориса Румянцева
Євгенія Морєва. Музика і мультимедіа
Юлія Раєвська. Концепція національної культури та театральні роздуми Івана Огнієнка
Наталя Єрмакова. Українські театральні контакти – проблема діалогу
Дар’я Шестакова. Дім як образ світу в драматургії А. Чехова та її сценічних утіленнях на сценах київських театрів на межі ХХ-ХХІ століть
Анна Липківська. До проблеми часово-просторового континууму в драматургії і театрі ХХ - початку ХХІ ст.
Олег Сидор-Гібелинда. Троє кіномистців з України (Незимова, Гайдаров, Стен)
Марина Кондратьєва. Сучасний кінематограф Німеччини
Лариса Наумова. Телебачення. Нереалізований потенціал
Андрій Карнак. Формування експертної думки в мистецтві: у пошуках єдиного підходу
Олена Кашуба-Вольвач. Кубофутуризм О. Богомазова: стилістичні особливості творів 1914-1916 років
Анна Носенко. Живопись "тихих созерцаний": мастер одесской пленэрной школы Д. М. Фрумина
Наталья Порожнякова. Образы низшей славянской мифологии в изобразительном искусстве конца ХІХ – начала ХХ вв. (На примере произведений В. Васнецова, М. Врубеля, Н. Рериха, Е. Кульчицкой)
Ольга Тарасенко. Всадник К. С. Петрова-Водкина в пространстве искусства "большого времени": постижение смысла образа композиции "Купание красного коня"
Алексей Босенко. Современность как анахронизм (Еще не раз об абсолютной красоте)
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого