Головна
→
Мистецтво
→
Театральне мистецтво
→
Теорія, історія театру
home
first_page
chevron_left
/ 118
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Театральний порадник. Том перший
Зміст
Од редакції
Г. Гаєвський. Завдання режисера
Розділ 1-й. Що таке мистецтво взагалі й сценичне зокрема
Розділ 2-й. Якими данними мусить відзначатися режисер, щоб праця його мала добрі наслідки
Рис. 1 «Північні велетні»
Розділ 3-й. Як повинен режисер ставитись до індивідуальности актора
Рис. 2 «Безталанна» Карпенко-Карого
Розділ 4-й. Про методи постановок взагалі
Рис. 3. «Пригоди королевича Ладо і його слуги, блазня Барбо»
Розділ 5-й. Що таке стильова постановка?
Рис. 4 «Багато галасу з нечев'я» В. Шекспіра
Рис. 5. Двір Леонато
Рис. 5. Двір Леонато
Розділ 6-й. Постановка многокартинних п'єс
Рис. 8 «Пробудження весни»
Рис. 9 «Ромео і Джул'єта" В. Шекспіра. Постановка Г. Гаєвського. Декорація І картини
Рис. 10. Декорація V картини
Розділ 7-й. Метод симпліфікації
Рис. 11. «Овеча криниця» («Fuente Ovechyna») Лопе-де-Всґа
Рис. 12. «Гамлет» В. Шекспіра. Тераса замку Ельсинор
Розділ 8-й. Метод постановки в цирку
Рис. 13. Рівнина в Данії
Рис. 14. Цвинтарь
Рис. 15. Заля для комедіантів
Рис. 16. Покій Полонія
Розділ 9-й. Постановка на вільному повітрі
Рис. 17. Покій в замку
Рис. 18 Покій королеви
Рис. 19. Замкова тераса
Розділ 10-й. Містерія «Страсти Господні» в Оберамергау
Рис. 20. Тронна заля
Рис. 21 «Маленький Ейольф» Г. Ібсена.
Розділ 11-й. Про «правдивість» у театрі
Рис. 22. «Перемога смерти» Ф. Сологуба
Рис. 23 «Аглавена й Селізета» М. Метерлінка
Рис. 24 «Франческа да-Риміні“ Г. Д'Анунціо. Постановка на естраді
Рис. 25. Постановка на естраді Н. Євреїнова
Розділ 12-й. Музика, співи й танці в драматичній п'єсі
Рис. 26 «Царь Едип» Софокла. План постановки для невеличкої сцени
Рис. 27. «Ночліги» Стаховича. Постановка на вільному повітрі Скородумова
Розділ 13-й. Кабінетна праця режисера над п'єсою
Рис. 28 «Театр на вільному повітрі у Франції»
Рис. 29 «Манастирь» Е. Верхарна. Богословська пря про сумління. Сцена 1-ої дії)
Рис. 30. Прокляття й вигнання винного. Сцена IV-ої дії
Розділ 14-й. Режисерський примірник п'єси
Рис. 31. Загальна сповідь перед громадою. Сцена ІІ-ої дії
Розділ 15-й. Спільна праця режисера з акторами
Рис. 32. «Здобуття Азова». У Воронежі. Петро Великий і городяне
Розділ 16-й. Стиль постановки п'єси
Рис. 33. Здобуття Азова
Рис. 34. Тріумф коло Москви після здобуття Азова
Рис. 35. Містерія «Страсти Господні» в Оберамергау
Рис. 36. Несіння хреста
Розділ 17-й. Техника провадження репетицій-проб
Рис. 37. Христос перед Пілатом
Рис. 38. Христос благословляє апостолів Петра та Іоанна
Розділ 18-й. Масові й групові сцени
Рис. 39. Тайна вечеря
Рис. 40. Вознесения Христа
Розділ 19-й. Репетиції монтування (спорядження зверхнього боку п'єс)
Рис. 41. «Чудо» К. Формолера. Постановка М. Рейнгарта. Сцена перша
Рис. 42. «Чудо» К. Формолера. Постановка М. Рейнгарта. Сцена друга
Розділ 20-й. Адміністраційні обов’язки режисера. Дисципліна в трупі й на сцені
Зміст
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого