Головна
→
Мистецтво
→
Кіномистецтво
→
Теорія, історія кіно
home
first_page
chevron_left
/ 388
chevron_right
last_page
unfold_more
unfold_more
zoom_out
zoom_in
refresh
refresh
Лариса Брюховецька. Приховані фільми. Українське кіно 1990-х
Зміст
Віталій Юрченко. Глядач і фільм: рух паралельно
Михайло Іллєнко. Після прочитаного
Руйнування кіногалузі – втрата глядача
Вступ
Кіно як явище національне
Специфічно українська драма: кіновиробництво і кінопрокат в умовах трансформації
Кіно і телебачення
Коли не стало заборон
Свобода. Зміни. Тенденції
Досліджуючи дію репресивної машини
Про невідому війну
Прірви внутрішнього «я»
Послання Кіри Муратової
Ностальгія за особистістю
Спроби фольклорного кіно
Те, що за межею...
Козацька експансія
Дебюти. Вимушена зупинка
Фільми
Для вибраних
Є вічна загадка...
«Заповіт Йосифа Сліпого»
«Я камінь з Божої пращі...»
Олег Ольжич: життя, віддане за Україну
«Антологіон (Український фільм)»
Живе світло Данила Демуцького
Сміх як спосіб продовження життя
Автопортрет через десять років
«Гріх»
«Друге освідчення в любові»
Кримінал, розчинений у побуті
Товчок біля храму, або Маршрут як спроба самоусвідомлення
Конфлікт поганого з іще гіршим. Українські фільми 1997 року
Нездійснена помста
Сторінка біографії чи історія кохання?
З’їхати з глузду – і жодних проблем!
«Аве, Маріє!» як психологічна і соціальна дезорієнтація
Хто він, Роман Шухевич?
Григорій Гладій: «Там лишилася частина мене...»
Додатки
Кінофестивалі
Хроніка кінематографічного життя
Режисери, оператори, актори фільмів, знятих в Україні у 1990 – 2000 роках
© Copyright elib.nlu.org.ua 2024 - All Rights Reserved
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого